Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

Tuesday, February 21, 2012

Saya rasa saya dh tua...

Arini ni tetiba cam liat giler nak mkn ubat.. adoyaiii...
Dh hampir setengah jam ubat letak kat atas meja. tp aku asyik pegang dan letak balik je..
cam dh malas nak mkn ubat.. tgk la ubat2 ni..
Bukan apa, ni ubat selsema campur ngan ubat2 aku yg biasa tu la.. ni br skali mkn je.. klu dah 3 kali sehari, maksudnya mmg byk la bahan2 kimia dalam tubuh badan aku yg semakin sihat ni.. Adakah faktor usia?  Tp x kan la aku nak kena mkn ubat2 ni sampai tua kot kan.. huhu :)
Tp bukannya aku x tau pun, banyak faktor lain gak yg mempengaruhinya kan.. hihi
Dah nasib badan, sabar je la kan.. :)

Agak2nya klu umo aku dah mencecah 50++ nanti, pastu ubat2 camni kena mkn setiap hari dr umo skrg ni, mmg makin  banyak la ubat yg aku kena mkn dalam sehari kan? agak2nya klu kumpul2 leh buka farmasi dah kot masa tu! jd suplier ubat2an.. huhu.. Kayo2!! Aku Kayo!!! pikir2 kan lah. :)

Apa2 pun hidup mesti diteruskan dan yg paling penting walau apa pun yg terjadi kita mesti enjoy life kita!!! :)
Alhamdulillah... :)

No comments:

Post a Comment