Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

Friday, February 3, 2012

A Gift from my my sweetes friends!!! :)

Yeay sronoknya.. Start keje 30 Jan tu, dh dpt hadiah dr kawan2!! Yeeehoo!!!
Merangkap bday gift. Senyum je masa aku masuk opis pas meeting aritu. Mana x nya, aku dh nampak ada paperbag merah atas kerusi aku. aku cam dh bleh agak dh.. Tp maintain cool. Sbnarnya happy sgt dh.. huhu.
Susah2 je la diorg ni. aku pun bukannya rajin sgt dok bg gift masa bday diorg pun.. tp diorg ni baik sgt slalu bg gift kat aku. Fid, Izat, Huda, Zyk, Poh & Wan. Sweet kan  diorg ni... i'm touch!!! :) :( :I
Diorg kasi beg BERSHKA.. :)
Lagi satu dpt gift dr Uu plak. So sweet la Uu ni..

Yg ni cam gasing la konsep dia. Tp yg best tu bila kita twistkan gasing tu dia akan terbalikkan dirinya dan akan berdiri sndri.. hebatlah. Subhanallah.. :)

Alhamdulillah.. Aku x tolak rezeki. sesungguhnya semua itu datangnya dr Allah.. Aku bersyukur sangat2 dapat kawan2 yg tersangat baik.. Syukur ya Allah... :)


No comments:

Post a Comment