Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

Thursday, February 2, 2012

5 month for 5 more kilos!!!!

"Eh rose, awak skrg ni nmpk cam semakin berisi la.. Akak rasa dlu awak kurus je.. kenape?"

Skali soklan camtu yg aku dpt arini.. Aku pun mmg pasan skit akan perubahan diriku ini..  Aku mmg dpt rasa cam badan aku naik skit.. Dh ada flabby2. Perut.. Hurmmm.. Klu aku pikirkan balik, aku mula mkn ubat utk control Migrain start dr bulan Sept tahun lepas, iaitu 5 bulan yg lepas...
Bila kira2 balik, aku dh naik 5 kilo. Adoyaiiiiii. Nazak ni.. Baju pun sume cam dh x best nak pki.. Adakah ini kesan dr ubat2 ni gak?
Wajarkah aku menyalahkan ubat-ubatan ni.. bak kata kawan aku Aida:
 "Awak ni naik sbb banyak sgt mkn ubat ni.. Dadah byk sgt kot.."
Hurm.. Rasanya ada betul gak kata Aida tu. Sbb ubat control Migrain tu aku kena amik ari2.
Last 2 month doc dah up kan suh aku amik 2 biji plak sehari. tp aku cuma amik 2 biji yg daily tu utk 2 week je. Sbb kesan dia rasa cam kuat sgt.. huhu..
Walaupun aku active sukan sekejap aritu, kesannya sama je.. x de beza. Aku dh control amik nasi. Mungkin kesan ubat umat tu buat cam null kot.. huhu.. Alasan..

Alhamdulillah, skrg ni aku dh x perlukan ubat2 tu lg.. Tp aku skrg ni tgh amik ubat lain plak. Utk masalah tangan aku ngan tengkuk plak.. punggah!!!! Sabar je la..

Pape2 pun aku bersyukur kerana aku sihat dengan cara aku dan aku masih dapat hidup d dunia ini.. Alhamdulillah.. :)

No comments:

Post a Comment