Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

Thursday, February 6, 2014

Kesedaran... Kecintaan.. :)

Assalamualaikum.... 
Apa khabar? Masih bernafas ye... Alhamdulillah.. 
Dah call parents or orang2 yg tersayang ke arini? Jangan tangguh2 ye.. Nanti menyesal... X sempat.. Haaaa.... Sila call dlu ye.. klu x dpt sms pun x pe.. Pastu br dtg smbg baca ye...

Jap2.. Aku pun nak call mak ayah aku jap... hehehe :)


Alhamdulillah.. Dpt call mak ayah!! Bertanya khabar sekejap... Rindunya... T_T
Untungnya kita Allah masih bg peluang untuk kita berkomunikasi dgn mereka kan... 
Syukur Ya Allah... Bahagia rasanya hidup ini...

Aku selalu mencuba untuk menjadi anak yg terbaik.. Tp bila terlalu byk alasan...
Hurmmmm... Tambahan dengan kedegilan aku ni... Kenapalah aku ni degil sgt agak2nya kan... Sombongkah aku? Atau aku memberontak... Usia cam ni pun nak dengki apa lg kan.. Apa lg yg x puas ati agaknya... Aku sndri pun x tau.. Tiap kali aku mencuba... Aku berjaya.. Tapi aku kembali pd asalnya lepas itu.. teruk sgt ke aku ni?........

Ya Allah, lembutkanlah hati aku ni... Mungkin aku ni kurangnya zikir dalam diri...
Astaghfirullahalazaim.... :(

Selalu dengar ustaz2 dan ustazah2 berbicara cam ni; 

"Selalu lah cakap2 yg baik2, minta yg baik2. sbb tiap kata2 itu adalah doa..."

Jadi aku perlu teruskan perjuangan aku... Jangan berputus asa ye... 

p/s: Ya Allah, jauhilah aku dr perkara2 keji kerana ia menyumbang ke neraka, dekatkanlah aku dengan perkara2 yg terpuji kerana ia membawa aku ke syurga... Aamiin..

No comments:

Post a Comment