Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

Thursday, January 19, 2012

TMC lg lg dan lg..

Hari ini  aku de apmnt utk fisio kul 8:30am. Tp kul 9 br start. Cis kena tggu diorg masuk keje kul 9am rupanya. Dh tu smlm asal wat apmnt aku awal sgt. Adoyaii..
Ok sesi dh bermula tepat jam 9am. Tahniah. Cam biasa mula2 hot pack. Br je pki x smpi 5 minit. Aku rasa ada kelainannya. Sbb kepala bahu aku yg rasa panas giler. Apa lg aku tekan loceng yg dia kasi td. Sbb dia pesan klu de papa just press the button ya. Skali tekan, satu tpat tu berbunyi kot. Kuat sgt, pastu ada sorg mamat melayu intai d sebalik jendala tu. dia tanya, awak yg telan loceng ke? Aku ni dh la x leh nak pusing belakang sbb hot pack tu ada. Aku just ckp ye je la. Jap ek, saya g panggil diorg. Aku just say thanks je la. Sbnrnya aku malu. Ye la x pki tudung kot.. Anak tudung je.. Adoyaii..

X lama pastu, fisiologist  pun dtg. Aku suh dia betulkan hot pack tu. br la ok skit. Tepat sasarannya dia letak kali ni. Tgh baik punya dok layan kepanasan hot pack tu. perut aku bunyi daa. Lapau. Bak kata org melaka.. Huhuh.. Aku pun minum air kosong dan mkn biskut yg aku bw sndri. Nyum2!!
air & biskut sedap!
Elok2 je abis mkn, dia dtg amik hot pack dan gantikan ngan si current2 tu plak. Memula dia akan tampalkan gam kat aku, pastu dia sambungkan wayar2 tu. Wayar positive ngan wayar negative. Pastu dia start ngan satu2. Ok kita start sini dlu ye. Rasa x? Ok  leh tambah lg x? Ok other side plak. Nak tambah lg. aku ok je. Janji aku leh terimanya. Nak yg just  nice je.
Masa set kat mesin tu dlm 20minit. Aku sempat tanya dia pasal mesin yg lama tu. sbb yg tu aku leh adjust sndri. Best skit. Pastu dia kata u prefer yg tu ke? Aku pun jwb dgn lajunya. A'ah. Sambil tersenyum.. Ok la nanti dh abis u panggil k.. Suke aku. Dh terluah apa yg d hati.. :)
Tetiba rasa sejuk plak. Pastu aku membebel dlm hati. Eh asal dia x kasi selimut cam dlu ek. Ish2.. Mesin tu dh abis dh. Tp aku malas nak panggil dia. Skali dia dh dtg sndri daa.

Dh settle current. Wat exercise shoulder cam smlm. Pastu exercise kepala plak. Kiri kanan.. bla..bla.. Dh siap dia ajar exercise kat umah plak. Byk gak la keje skolah aku. Huhu

Ok sume dh settle kul 10:30am. Alhamdulillah.. :)

No comments:

Post a Comment